Kdo o vás bude pečovat
v TCM CLINIC

Poznejte náš tým profesionálních terapeutů.
obrázek

Daniela Křížová

Čím Vás TCM oslovila?
TCM mne fascinuje svojí dokonale propracovanou diagnostikou, brilantní znalostí bylin a jejich užíváním ve směsích, kde každá z nich má své místo a dohromady fungují jako vyvážený celek. Nesmím zapomenout na akupunkturu, jejíž účinky mne asi nikdy nepřestanou překvapovat. Je to jeden z úžasných celostních pohledů na člověka a jeho léčbu.

S jakými obtížemi Vás lidé nejčastěji vyhledávají?
Velmi často se jedná o onemocnění, která jsou chronická a z pohledu západní medicíny léčitelná pouze dlouhodobým nebo celoživotním užíváním léků - např. různá kožní onemocnění, gynekologické problémy, problémy se zažíváním, bolesti hlavy, nemoci pohybového aparátu, psychické problémy, ten záběr je velmi široký.

Můžete se s námi prosím podělit o nějaký tip z TCM, který můžeme snadno začlenit do našeho každodenního života?
Z mého pohledu naprosto jednoznačně úprava jídelníčku s ohledem na roční období. Pokud bych měla vybrat jednu věc, tak začít den teplou snídaní a krátkým cvičením na protažení těla :)

Ordinační doba

Standardní ordinační doba:
Středa: 9:30 - 16:30

Vzdělání v TCM

• Daniela vystudovala Pedagogickou Fakulta TUL Liberec - obor angličtina, dějepis. Věnovala se studiu angličtiny v Irsku. Pracovala v managementu reklamní a marketingové agentury.
  • V letech 2015-2019 studovala škola tradiční čínské medicíny TCM INSTITUT - Studium pěti dovedností.
  • V roce 2019 odjela na odbornou stáž v Hospital of Chengdu University of Traditional Chinese Medicine se zaměřením na gynekologii, pediatrii, revmatologii, gastroenterologii, endokrinologii, akupunkturu, Chengdu, Čína.

Daniela absolvovala řadu postgraduálních kurzů a i nadále se chce v oboru vzdělávat.

• 2018 - Akupunktura a Bachovy květové esence I., II. (MUDr. Komárková)
  • 2018 - Rekvalifikační kurz Masér pro sportovní a rekondiční masáže (s akreditací MŠMT ČR)
  • 2018 - Čínská harmonizační masáž a Andano Zuliao - reflexní masáž nohou (Andao Institut)
  • 2018 - Omlazovací techniky obličeje (MUDr. Lucký)
  • 2019 - Gynekologie II. Se zaměřením na léčbu neplodnosti a podporu IVF (Dr. Zhang Junhua)
  • 2020 - Klasifikace onemocnění dle WHO (MUDr. J. Lucký)
  • Taoistická akupunktura (Norbert Synčák, Bratislava)

Praxe

Daniela má vlastní terapeutickou praxi v Jablonci nad Nisou a zároveň ordinuje na klinice v Praze - TCM CLINIC.

Objednat se Zpět na přehled